Ericsson aj naďalej lídrom Gartner Magic Quadrantu v oblasti riešení prevádzkovej podpory

Gartner pasoval Ericsson za lídra v oblasti riešení prevádzkovej podpory tretí rok po sebe Vedúci pozíciu švédskej spoločnosti zabezpečili komplexná vízia a akcieschopnosť riešení   Analytická spoločnosť Gartner označila Ericsson vo svojom najnovšom reporte Magic Quadrant, zameranom na riešenia prevádzkovej podpory OSS, za lídra tohto segmentu. Ericsson sa na vedúcej pozícii v tomto segmente ocitol tretí rok po […]

OFICIÁLNE
Autor
Dátum zverejnenia 10. decembra 2014
Obsahuje nasledovné témy , , ,

 

Analytická spoločnosť Gartner označila Ericsson vo svojom najnovšom reporte Magic Quadrant, zameranom na riešenia prevádzkovej podpory OSS, za lídra tohto segmentu. Ericsson sa na vedúcej pozícii v tomto segmente ocitol tretí rok po sebe a to vďaka komplexnému portfóliu OSS riešení a profesionálnym službám v tejto oblasti. Tie umožňujú operátorom rozvíjať siete, svoje služby a poskytnúť im potrebnú agilitu na každej úrovní vrátane podpory pre každú fázu zákazníckeho cyklu, inovácie pre operátorov, prenikanie na nové trhy a vznik nových partnerských ekosystémov.

 
Gartner je vedúca analytická a poradenská firma, zameraná na oblasť IT. Tento rok v Magic Quadrante hodnotila vendorov na základe akcieschopnosti ich riešení a komplexnosti vízie.
Ericsson sa stal lídrom na trhu riešení OSS a prémiovým partnerom operátorov po celom svete vďaka svojim komplexným poradenským službám, integrácii systémov, manažovaným službám a prevereným softvérovým nástrojom. Služby a riešenia od Ericssonu pomáhajú riadiť komplexnosti a znižovať investičné náklady unikátnou kombináciou end-to-end riešení a know-how v oblasti sietí, či skúsenosťami a softvérovými nástrojmi. Ericsson má dnes na konte viac ako 900 OSS implementácií po celom svete.

 
„V Ericssone veríme, že vedúca pozícia v Magickom kvadrante v segmente OSS, potvrdzuje našu stratégiu a nedávne globálne akvizície. Naša vedúca rola na trhu sa opiera o komplexnú paletu OSS nástrojov, ktoré zvyšujú zákaznícku spokojnosť, pričom znižujú náklady a navyšujú zisky,“ hovorí Per Bogklint, senior viceprezident Ericssonu a šéf divízie Business Unit Support Solutions.

 
Aby operátori zostali konkurencieschopní a ponúkli trhu čo potrebuje, musia neustále skvalitňovať zákaznícke služby, generovať nové zisky a zefektívňovať biznis. Ericsson pomáha operátorom stať sa agilnejšími za pomoci komplexnej palety softvérových nástrojov OSS/BSS (systémy prevádzkovej a obchodnej podpory), ako aj prvotriednym consultingom, systémovou integráciou a manažovanými službami.

 
Gartner Magic Quadrant si môžete zadarmo stiahnuť tu: http://crmweb.ericsson.net/cn/ar0ma/Gartner-MQ-OSS-2014

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Bez provízií pre maklérov

Česi otvárajú najväčší realitný portál aj na Slovensku, Bezrealitky.sk majú vysoké ambície

22. mája 2019

Google vs Huawei

Huawei je na nové obmedzenia pripravený. Čo to znamená pre majiteľov Huaweiov?

21. mája 2019

Budúcnosť je v atramente

Epson posilňuje externý predaj atramentových tlačových hláv PrecisionCore a MACH

17. mája 2019

Počet kybernetických útokov na priemyselné podniky rastie

29. marca 2018

Toto sú budúce hviezdy slovenského biznisu. Ukázali aj ako podnikať v cestovnom ruchu.

27. marca 2018