Huawei a Nay dnes podpísali strategické partnerstvo, chcú spraviť z Huawei lídra trhu

Spoločnosti Huawei Technologies a Nay dnes v bratislavskom Grand Hoteli v River Park ohlásili zahájenie strategického partnerstva. Verejný podpis zmluvy pre obe strany znamená predovšetkým záväzok pre užšiu vzájomnú podporu.   Dnes sa v bratislavskom hoteli Grand Hotel v komplexe River Park stretli vedúci manažéri spoločností Nay a Huawei, aby verejne podpísali strategické partnerstvo. Majú […]

Spoločnosti Huawei Technologies a Nay dnes v bratislavskom Grand Hoteli v River Park ohlásili zahájenie strategického partnerstva. Verejný podpis zmluvy pre obe strany znamená predovšetkým záväzok pre užšiu vzájomnú podporu.

 

Dnes sa v bratislavskom hoteli Grand Hotel v komplexe River Park stretli vedúci manažéri spoločností Nay a Huawei, aby verejne podpísali strategické partnerstvo. Majú od neho veľké očakávania, chcú, aby sa zo značky Huawei stal líder v oblasti mobilných zariadení.

 

Radiskaw Kedzia, managing director Huawei, uvádza, že v spolupráci s Nay uvedie na trh napríklad notebook Matebook a vyjadruje potešenie z novej spolupráce.

 

Zľava František Vámoši (Nay), Emil Huraj (Nay), Yi Shi (Huawei) a Radoslaw Kedzia (Huawei)

Zľava František Vámoši (Nay), Emil Huraj (Nay), Yi Shi (Huawei) a Radoslaw Kedzia (Huawei)

Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ Nay, pripomína významné postavenie Huawei na trhu s mobilnými telefónmi. Verí, že sa aj vďaka tejto spolupráci z Huawei stane top značka na Slovensku.

Huraj ďalej tvrdí, že zákazníci začínajú kupovať zariadenia od predajcov a nie od operátorov. Je to spôsobené širšou ponukou, lepšími možnosťami rozšírenia záruky a financovania. V ponuke Nay sa bude objavovať celé portfólio značky Huawei, ako aj dodnes – teda najmä smartfóny a nositeľné zariadenia.

Za posledný trend zlepšenia povedomia o značke Huawei považuje okrem technologickej vyspelosti čínskej značky aj vyspelý dizajn jej zariadení a dobre nastavenú marketingovú komunikáciu. Tá aj čínske produkty predstavuje ako prémiové a s vysokou kvalitou.

 

Zľava František Vámoši (Nay), Emil Huraj (Nay), Yi Shi (Huawei) a Radoslaw Kedzia (Huawei)

Zľava František Vámoši (Nay), Emil Huraj (Nay), Yi Shi (Huawei) a Radoslaw Kedzia (Huawei)

Huawei bude mať exkluzívne predstavenia v stánkoch v 23 predajniach Nay. Dnes sa predaje produktov značky Huawei v predajniach Nay “blížia k špičke”, vraj bude čoskoro líder. Huraj si myslí, že v blízkej dobe prekoná predaje zariadení od operátorov. Presné čísla o predajoch Nay však neuvádza, považuje ich za interné čísla. Napríklad Lenovo, konkurenčný čínsky brand, čísla pre Slovensko zverejňuje pravidelne a presne.

 

Zmluvu o strategickom partnerstve podpísali Emil Huraj (Nay) a Yi Shi (General Manager Huawei SK). (foto: 3Digital.sk)

Zmluvu o strategickom partnerstve podpísali Emil Huraj (Nay) a Yi Shi (General Manager Huawei SK). (foto: 3Digital.sk)

 

Najpredávanejšie produkty Huawei v predajnej sieti Nay (foto: nay.sk)

Najpredávanejšie produkty Huawei v predajnej sieti Nay (foto: nay.sk)

 

 

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Huawei vyhlasuje InFocus Awards: Vyhrajte 10 000 eur za fotky zo smartfónu

2. júla 2019

Google vs Huawei

Huawei je na nové obmedzenia pripravený. Čo to znamená pre majiteľov Huaweiov?

21. mája 2019

HUAWEI P20 Pro sa predával za 135 eur: trik na zákazníkov alebo skvelá kúpa?

7. januára 2019

Huawei je podľa Brand Finance Global 500 40. najhodnotnejšou značkou na svete s ratingom AAA-

16. februára 2017

K smartfónom Huawei P9 a Huawei Nova zákazníci teraz dostanú powerbanky zdarma

10. februára 2017