Influenceri. Internetové celebrity a ich vplyv na marketing značiek.

Nová generácia celebrít je iná, ako tá prechádzajúca. Je dynamická, priznáva svoje nedostatky a stavia na nich dôveru svojich fanúšikov. Influenceri sú ľudia, ktorí majú vplyv na verejnosť a darí sa im práve vďaka internetu. A agentúry tento ich vplyv vedia využiť, čím sa mení celý trh s reklamou. Internet zmenil všetko. Slávnym človekom sa […]

Nová generácia celebrít je iná, ako tá prechádzajúca. Je dynamická, priznáva svoje nedostatky a stavia na nich dôveru svojich fanúšikov. Influenceri sú ľudia, ktorí majú vplyv na verejnosť a darí sa im práve vďaka internetu. A agentúry tento ich vplyv vedia využiť, čím sa mení celý trh s reklamou.

Internet zmenil všetko. Slávnym človekom sa môže stať doslova ktokoľvek, nie iba ten vyvolený kamarát kamaráta, ktorý má kamaráta vo vedení niektorej z televízií. Populárnym sa môže stať aj ten, kto ani nemá čo povedať, tí však zvyčajne odžijú svojich 15 minút slávy a rýchlo sa na nich zabudne. Tí, ktorí sa o svoju fanúšikovskú komunitu starajú, pracujú na svojich projektoch intenzívne a budujú si meno, majú šancu stať sa nielen slávnymi a obľúbenými, ale aj akceptovanými ako reklamný nosič. To je kľúčové, pretože práve tak môžu svoj spoločenský status premeniť na peniaze.

Čítajte celý článok na webe
UnitedLife.sk: Influenceri. Internetové celebrity a ich vplyv na marketing značiek.

unitedlife slider

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Bez provízií pre maklérov

Česi otvárajú najväčší realitný portál aj na Slovensku, Bezrealitky.sk majú vysoké ambície

22. mája 2019

Google vs Huawei

Huawei je na nové obmedzenia pripravený. Čo to znamená pre majiteľov Huaweiov?

21. mája 2019

Budúcnosť je v atramente

Epson posilňuje externý predaj atramentových tlačových hláv PrecisionCore a MACH

17. mája 2019

Počet kybernetických útokov na priemyselné podniky rastie

29. marca 2018

Toto sú budúce hviezdy slovenského biznisu. Ukázali aj ako podnikať v cestovnom ruchu.

27. marca 2018