30 rokov Kingston Technology

Kingston Technology oslavuje už 30 rokov existencie na trhu ako najväčší samostatný výrobca pamätí pre počítače a ďalšie zariadenia. Spoločnosť Kingston bola založená v roku 1987 a pri jej zrode stáli spoluzakladatelia John Tu a David Sun.

Podnikateľský duch oboch majiteľov a úspech spoločnosti je na celom svete oceňovaný už mnoho rokov. Vďaka uplatňovaniu základného vodcovského princípu spoločnosti Kingston, ktorý presadzuje hodnoty, ako sú úcta, lojalita, flexibilita a súdržnosť, vznikla príkladná korporátna kultúra – tá je teraz riadiacim vodítkom pre vzťahy so zákazníkmi, partnermi a predajami, no a práve jej vďačí spoločnosť Kingston za svoj obrovský úspech.

Kingston vytvoril viac ako 2 000 produktov a dnes má vyše 3 000 zamestnancov. Už v roku 1992 sa stali v USA jednou z najrýchlejšie rastúcich spoločností na trhu. O tri roky neskôr sa pridali do tzv. „billion dollar club“, čiže do miliardárskeho klubu, pretože ich ročný obrat presiahol 1,3 miliardy dolárov. Od roku 1997 majú svoje lokálne zastúpenie aj v Európe (s centrálou v UK).

V roku 2002 spoločnosť Kingston založila značku HyperX s úmyslom ponúknuť hráčom počítačových hier možnosť voľby DRAM pamätí a SSD s vyšším výkonom pre hry. V priebehu rokov značka vyrástla až tak, že teraz okrem výkonných USB flash diskov, DRAM alebo SSD diskov zahŕňa aj produkty z oblasti periférií, ako sú napríklad u hráčov obľúbené headsety, podložky pod myš, herné myši a mechanické herné klávesnice. Kingston chcel z HyperX vytvoriť samostatnú značku podobne, ako to urobil napríklad Microsoft s XBOX. To umožňuje lepšie nadviazať kontakt s mladšími fanúšikmi, ktorí vnímajú značku HyperX prostredníctvom sociálnych mediálnych kanálov.

 

Kingston Technology je v mnohých ohľadoch jedinečná – predovšetkým ide o súkromne vlastnenú spoločnosť a špecialistu s celosvetovým významom. Práve táto skutočnosť jej poskytuje výhodu, že sa môže sama rozhodovať o tom, v aký čas uvedie nové a inovatívne produkty na trh. Umožňuje to investovať potrebné zdroje (talent, čas a peniaze) tak, aby uspokojili potreby zákazníkov a neboli nútení na trh chrliť produkty zbrklo pre uspokojenie potrieb externých investorov.