Image

Microsoft Dynamics 4 alebo bulvár v CRM

Netradičnú propagáciu pre svoj nový Customer Relationship Management systém Dynamics CRM 4 si vybral Microsoft.


Keďže vo veľmi zjednodušenej forme by sa CRM dalo charakterizovať ako systém na riadenie vzťahov (primárne so zákazníkmi, ale v prípade implementácie v e-govermente to môžu byť aj občania, resp. pri politických stranách ich voliči), zvolili nečakanú, ale o to údernejšiu formu. Bulvár.

Image
 
www.ktoskym.sk – ako už názov napovedá – je čerstvo spustený web, ktorý je vizualizáciou CRM 4 a zobrazuje vzťahy v slovenskom šoubiznise. Databázy naplnili redaktori denníka Nový čas a vďaka podarenej grafike sa môžete hodiny preklikávať pavučinami vzťahov našich „celebrít“. Chcete vedieť kto s kým? Marianna Ďurianová, Enter. Rozsiahla spleť ex-priateľov sa vám ledva pomestí na monitor, ale treba mať na pamäti, že ide len o zábavu, naplnenú z verejne dostupných zdrojov (internet, články a pod.). Klikaním na jej partnerov rozširujete reťaz, a ak máte vedomosť o nejakej ďalšej osobe, ktorá v databáze chýba, môžete využiť formulár na jej doplnenie. Nová persóna však bude doplnená až po odsúhlasení redakciou Nového času.

Image
 
Celá táto švanda beží na dnes predstavenom CRM systéme od Microsoftu, ktorý si pre túto príležitosť pripravil aj konzervatívnejšiu prezentáciu, sídliacu na www.poznateto.sk. Tento web obsahuje množstvo lokalizovaných video súborov, manuálov a materiálov týkajúcich sa CRM. „Prostredníctvom nového CRM systému Microsoftu sme dokázali vytvoriť riešenie, ktoré vtipne dopĺňa ostro sledované správy o slovenských alebo českých celebritách. Vizuálna databáza vzťahov je na pohľad jednoduchá a zrozumiteľná. A keďže celebrity nezaháľajú, naši čitatelia sa môžu preklikávať odkazmi oveľa dlhšie, než sme pôvodne očakávali,“ dodal Marián Pavel, online content manažér vydavateľstva Ringier.
 
Image
 
Oblasti použitia Microsoft Dynamics CRM 4 sú však oveľa širšie – táto platforma je škálovateľná a používať ju môžu ako malé, tak aj veľké spoločnosti. Svojou povahou je vhodný do množstva segmentov, spomeňme študentské informačné systémy, právnické kancelárie, masmédiá alebo predaj. Proste všade, kde existujú vzťahy. Na Slovensku tento systém používajú napr. v ČSOB alebo v antivírusovej spoločnosti ESET. Medzi najväčšie výhody Microsoft Dynamics CRM 4 patrí integrácia do MS Outlook, takže užívatelia takmer nezistia, že pracujú s nejakým novým programom.
{moscomment}