Microsoft je bližšie k svojim zákazníkom

Bratislava, 5. jún 2008. Spoločnosť Microsoft dnes spustila novú stránku Zákazníckeho centra. Interaktívne prostredie nového webu pre zákaznícku podporu zjednoduší kontakt zákazníkov so spoločnosťou Microsoft a zefektívni ich prístup k informáciám, ktoré im pomôžu zodpovedať ich otázky a vyriešiť ich technické problémy.
 
Stránky nového Zákazníckeho centra budú pravidelne aktualizované a prepojené s webom technickej podpory. Zákazníci tak dostanú vždy aktuálne a relevantné informácie, ktoré im pomôžu vyriešiť ich technické problémy. Štruktúra stránok Zákazníckeho centra kopíruje najčastejšie vyhľadávané témy, čím je podporená rýchlosť a intuitívnosť vyhľadávania. Cez základné menu sa k svojej sekcii dostanú aj partneri spoločnosti Microsoft a zákazníci zo stredne veľkých firiem.
 
Nové Zákaznícke centrum na internete bude pravidelne aktualizované odborníkmi spoločnosti Microsoft na jednotlivé oblasti. Zákazníci tak dostanú vždy aktuálne a presné informácie a rady v problémoch, ktoré potrebujú vyriešiť.
 
Dôvodom, pre ktorý sa spoločnosť Microsoft rozhodla vytvoriť nové stránky Zákazníckeho centra, je snaha neustále zlepšovať služby pre svojich súčasných aj potenciálnych zákazníkov. Tí vďaka interaktívnemu prostrediu a prehľadnej štruktúre stránok nájdu odpovede na otázky, ktoré ich sem priviedli, ešte rýchlejšie ako predtým.
 
V prevádzke aj naďalej ostáva informačná linka 0850 111 300, na ktorej sú každý pracovný deň od 8.00 do 20.00 hod. pripravení pomôcť a usmerniť zákazníkov operátori spoločnosti Microsoft. Cez rovnaké telefónne číslo sa môžu zákazníci spojiť aj s Linkou technickej podpory, ktorá operuje každý pracovný deň od 9.00 do 17.00 hod.