Najmladší spravodajský web redizajnoval, je krajší a responzívny

Spravodajský portál plný pozitívnych správ DobréNoviny.sk má oddnes nový moderný dizajn. Ten sa dokáže sám prispôsobiť zariadeniu, na ktorom je zobrazený.

 

BRATISLAVA 1. februára – Náš najmladší spravodajský portál DobréNoviny.sk, ktorý prináša výhradne pozitívne správy a čoskoro oslávi druhé výročie svojho založenia, dnes predstavil svoj nový dizajn.

Stara verzia

Nová verzia

 

Ten je oproti pôvodnej grafickej koncepcii modernejší a prehľadnejší. Hlavnou novinkou je však úplný prechod portálu na tzv. responzívny dizajn. Ten sa dokáže automaticky sám prispôsobiť zariadeniu, na ktorom je zobrazený. „Nezáleží, či si stránku prezeráte na počítači, tablete či telefóne. Web sa vždy zobrazí tak, aby bolo jeho používanie prehľadné a pohodlné, bez nutnosti zdĺhavo zväčšovať a zmenšovať jednotlivé časti stránky napríklad na dotykovom telefóne. Veríme, že aj tento krok prispeje k spokojnosti a pohodliu našich čitateľov,“ uviedol manažér portálu Róbert Sedlák a pripomenul, že Dobré noviny sú jedným z prvých slovenských spravodajských webov, ktoré využívajú responzívny dizajn. „Snažíme sa byť nielen obsahovo, ale aj technologicky o krok ďalej.  Z dlhodobého hľadiska weby bez responzívneho dizajnu neprežijú, najmä nie tie spravodajské,“ konštatoval.

Nový grafický dizajn portál vyvíjal a testoval v spolupráci s tými, pre ktorých je určený – vlastnými čitateľmi. „Vyzvali sme našich čitateľov, aby sa osobne zapojili do vývoja a testovania nového dizajnu. Prihlásilo sa nám neúrekom dobrovoľníkov, ktorých podnety pomohli urobiť nový dizajn dokonalým,“ uzavrel Sedlák.

Súčasťou redizajnu je aj spustenie novej olympijskej podstránky zoh2014.dobrenoviny.sk, na ktorej bude portál prinášať čerstvé informácie z dejiska tohtoročných zimných olympijských hier – Soči.

 

Portál DobréNoviny.sk je najmladší slovenský spravodajský web, vznikol 28. mája 2012. Jeho hlavnou myšlienkou je prinášať výhradne pozitívne správy, ktoré môžu čitateľov potešiť či inšpirovať. Vôbec neinformuje o tragédiách, ľudskom nešťastí a negatívnych udalostiach. Mesačne ho navštevuje zhruba 200-tisíc jedinečných čitateľov (zdroj Google Analytics), na Facebooku noviny sleduje asi 40-tisíc fanúšikov.