OLYMP – špecialista na mzdy a personalistiku

 

 

OMEGA – ekonomický softvér pre podvojné účtovníctvo

 

Program OMEGA predstavuje komplexné riešenie pre firmu v oblasti vedenia účtovnej agendy podvojného účtovníctva, skladového hospodárstva, fakturácie, dlhodobého a krátkodobého majetku, cestovných príkazov, evidencie jázd a ostatných podporných evidencií.

Nepotrebujete náročný a zložitý systém. Vďaka modulárnosti programu OMEGA si môžete zostaviť taký účtovný program, ktorý potrebujete. Ste malá firma? Vyberte si len základné moduly, ktoré môžete v budúcnosti ľahko rozširovať. Máte len sklad? Vyberte si iba modul Skladové hospodárstvo.

Program OMEGA je ako skladačka, do ktorej si vždy môžete pohodlne dokúpiť modul, ktorý  požadujete. Výhoda je zrejmá – nemusíte platiť za veľký systém, keď z neho využívate iba niektoré  časti. 

Program má jednoduché ovládanie, je prehľadný, používateľsky prívetivý a poskytuje vysoký komfort pre prácu. Automatické funkcie alebo predkontácie si iste obľúbi nielen účtovníčka. V program sú zapracované aj praktické funkcie pre uľahčenie práce – kontrola účtovníctva, skladu alebo odsúhlasenie saldokonta. Účtovníci ocenia aj možnosť spätných opráv alebo opakovaného prechodu do nového roka. Ak má firma viacero pobočiek, môže využiť sieťovú verziu a pracovať s údajmi z viacerých počítačov v rovnakej databáze. Program podporuje exporty do rôznych formátov vrátane .doc, .pdf, .html, .xml, .jpg, je kompatibilný s aplikáciami MS Office a je pripravený aj na elektronickú komunikáciu s daňovým úradom. Podobne ako v prípade ostatných programov KROS, aj OMEGA obsahuje vždy aktuálnu legislatívu a používateľ nemusí nič nastavovať.  Bezplatná demoverzia je plne funkčná, no obsahuje obmedzenia v počte zápisov v jednotlivých evidenciách.

OLYMP – špecialista na mzdy a personalistiku

 

Program OLYMP je profesionálny pomocník každej mzdárky alebo personalistky, ktorý nájde svoje uplatnenie v takmer každej firme. Cez tento softvér počítajú mzdy vo viac ako 10 000 firmách na Slovensku, pretože je veľmi prívetivý, spoľahlivý a ľahko použiteľný. Napriek tomu, že mzdová legislatíva sa mení niekoľkokrát do roka, v programe OLYMP používateľ nemusí nič nastavovať ani upravovať. Jednoducho si stiahne novú verziu. To je hlavná výhoda programu – vždy načas zapracovaná aktuálna legislatíva.

 

Program je dodávaný v troch zostavách pre rôzne typy firiem. Cena programu sa odvíja od počtu zamestnancov, pre ktorých spracovávate mzdy. Každá firma tak platí iba toľko, koľko potrebuje. Základná verzia OLYMP Štandard je vhodná pre firmy, ktorým mzdy spracováva jeden používateľ a ktorá nemá potrebu hromadne zadávať rôzne zložky mzdy alebo zrážky. Zostava Profesionál ponúka vyšší komfort pri evidencii zamestnancov a spracovaní miezd, pretože je rozšírená o praktické funkcie – plán dovoleniek, evidencia preukazov, pripomienkovač alebo manažérske zostavy. Táto zostava je vhodná pre firmy, kde mzdy spracúva viac používateľov s rôznymi prístupovými právami a kde je potreba evidencie pracovných prostriedkov vydaných zamestnancom. Zostava OLYMP Profesionál Účtovná firma je, ako vyplýva z názvu, vhodná pre účtovné firmy a jej kúpa je cenovo zvýhodnená.

 

V bezplatnej demoverzii programu OLYMP je možné spracovať výplaty za 3 ľubovoľné miesiace.

 

 

 

 

KROS a.s. je úspešná slovenská softvérová spoločnosť, ktorá už od roku 1995 vyvíja a predáva ekonomický, stavebný a znalecký softvér. Na slovenskom trhu patrí k lídrom, o čom svedčí aj počet používateľov, ktorý vlani prekročil hranicu 65 000 firiem a živnostníkov. Podľa časopisu Trend sú  ekonomické programy KROS od roku 2005 najpredávanejšie na Slovensku. Viac informácií o produktoch a službách nájdete na www.kros.sk/zadarmo