Orange rozširuje svoju internetovú stránku

Bratislava, 27. február  2008 – V záujme ďalšieho skvalitnenia zákazníckej starostlivosti Orange od zajtra  rozširuje svoju internetovú stránku www.orange.sk o ďalšiu významnú zložku – sekciu Môj mobil. Prostredníctvom nej je možné vyriešiť si všetky komunikačné potreby, vrátane aktivácie a deaktivácie služieb, on-line z pohodlia domova. Zákazníci už preto nemusia navštevovať predajňu ani telefonovať na zákaznícku linku, čím výrazne ušetria svoj čas.
 
Sekcia Môj mobil (pôvodne dostupná na www.orangeportal.sk) prešla komplexnou rekonštrukciou, aby zákazníkovi prinášala maximálne pohodlný prístup k produktom a službám Orangeu kdekoľvek sa nachádza a kedykoľvek to potrebuje. V tejto sekcii si môže zákazník priamo cez internet aktivovať a deaktivovať paušál,  obnoviť kredit, zistiť aktuálny stav svojej spotreby, alebo získať prehľad o všetkých volaniach, poslaných SMS, MMS, prenesených dátach atď. Zákazník si môže ľahko a rýchlo zmeniť svoj paušál a bez návštevy predajcu si sám nastaví doplnkové služby na svojom mobilnom telefóne. Zákazník má možnosť zmeniť niektoré údaje napríklad fakturačnú adresu, alebo kontaktné telefónne číslo. Stačí, ak sa  do „samoobsluhy“ Môj mobil prihlási cez internetovú stránku www.orange.sk
 
Po spustení elektronickej predajne e-shop je „samoobsluha“ Môj Mobil v krátkom čase ďalším krokom Orangeu smerom k zákazníkovi. Orange Slovensko sa tak stáva prvým telekomunikačným operátorom na slovenskom trhu, ktorý na jednom mieste na internete ponúka komplexný servis od predaja telefónov, zariadení a telekomunikačných služieb, po plnohodnotnú samoobsluhu a riešenie komunikačných potrieb zákazníka..