Samsung otvoril v Hradci Králové novú zákaznícku linku

Nové call centrum prispeje k ešte väčšiemu komfortu a spokojnosti zákazníkov  v Čechách a na Slovensku. 

Spoločnosť Samsung dnes v Hradci Králové slávnostne otvorila svoju novú zákaznícku linku. Uplatnenie v nej nájde až tridsať preškolených pracovníkov, ktorí zákazníkom ponúknu podporu prostredníctvom telefónu aj on-line pomoc, pomôžu s nastavením mobilných telefónov, zabezpečia servisné zásahy u zákazníka a celý rad ďalších služieb, ktoré zvýšia zákaznícky komfort. Zákaznícku linku Samsung prevádzkuje spoločnosť Teleperformance.

 

„Je mi cťou dnes slávnostne otvoriť novú Zákaznícku linku Samsung. Verím, že táto služba prispeje k ešte kvalitnejšej podpore našich zákazníkov,“ povedal pri príležitosti otvorenia zákazníckej linky Daewon Kim, prezident spoločnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.

 

Efektívnejšie riadenie a školenia zamestnancov boli ďalšími dôvodmi, prečo bolo nové zákaznícke centrum určené pre Českú republiku a Slovensko presunuté zo zahraničia do tohto regiónu. V prvej fáze tak bolo preškolených šestnásť operátorov, ktorí ochotne pomôžu so všetkým, čo sa týka Samsung telefónov, tabletov a digitálnych fotoaparátov. Operátori zodpovedia otázky ako prostredníctvom telefónu tak prostredníctvom on-line nástrojov: zákazníci môžu využiť chat, webové rozhranie, Facebook, vzdialené nastavenie mobilného telefónu aj objednávku servisného zásahu.

 

V druhej polovici tohto roka bude zapojených ďalších štrnásť pracovníkov so zameraním na ostatné zariadenia Samsungu, vrátane televízorov a audio výrobkov.

 

„Linka bude poskytovať rozšírenú zákaznícku podporu s vysokou pridanou hodnotou. Nákupom našich zariadení náš vzťah so zákazníkom totiž nekončí, ale naopak začína. Špecializovaní operátori spolu s našimi autorizovanými servisnými strediskami sú k dispozícii vždy, keď od nás používateľ potrebuje poradiť či pomôcť,“ poznamenal David Mrzena, riaditeľ zákazníckeho a servisného oddelenia spoločnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.

 

„Zákaznícka linka je nadštandardná nielen svojim špičkovým zázemím a prostredím kontaktného centra, ale aj vysokými požiadavkami na operátorov. Len tak je možné dlhodobo napĺňať požiadavku vysokej spokojnosti zákazníkov,“ dodal Aleš Hýbner, riaditeľ Teleperformance Česká republika a Slovensko.

 

Zákaznícke linka na telefónnom čísle 0800 726 786 je k dispozícii počas pracovných dní od 8:00 do 18:00 hod. a v sobotu od 9:00 do 16:00.