Slovenské e-shopy budú zasielať tovar zadarmo!

 

Unikátny projekt Deň dopravy zdarma má u nás premiéru

Slovenskí zákazníci internetových obchodov majú tento rok prvýkrát možnosť nakupovať počas jedného dňa v roku tovar cez internet bez toho, aby platili za jeho dopravu

 

Prvý ročník unikátneho projektu Deň dopravy zdarma štartuje v utorok 18. novembra na poludnie a potrvá presne 24 hodín. Dodnes sa do neho zapojilo vyše 170 e-shopov, medzi ktorými nechýbajú ani veľkí hráči ako Mall.sk, Shoppie.sk, Hej.sk a ďalšie. Iniciátorom projektu je nezávislý nákupný radca Heureka.sk.

„Cena dopravy je pre Slovákov jedným z kľúčovým faktorov pri rozhodovaní sa o nákupe cez internet, ako aj pri výbere e-shopu,“ vysvetľuje riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman a dodáva, že všetky obchody zapojené do projektu sú držiteľmi certifikátu Overené zákazníkmi, takže spotrebitelia sa nemajú pri nákupe čoho obávať.

„Očakávame, že zákazníci online obchodov urobia počas Dňa dopravy zdarma nákupy v trojnásobnej výške oproti bežnému kalendárnemu dňu,“ hovorí Braverman a dodáva, že spotrebitelia môžu využiť tento deň napríklad na nákup vianočných darčekov v predstihu, aby sa ním nestresovali na poslednú chvíľu.

Kým na Slovensku sa projekt koná prvý krát, v susedných Čechách má za sebou už dva ročníky. Vlani pritom ušetril českým spotrebiteľom na doprave až 10 miliónov CZK. Počas 24 hodín urobili Česi celkovo 110.000 objednávok za 181 miliónov CZK.

 

„Všetky e-shopy zapojené do projektu budú v priebehu dňa označené ikonkou Doprava zdarma, aby ich spotrebitelia ľahko rozpoznali,“ upresňuje Braverman a dodáva, že kompletný zoznam obchodov nájdu zákazníci na stránke www.dendopravyzdarma.sk.

Inšpiráciou pre Deň dopravy zdarma je tzv. Free Shipping Day, ktorý vznikol v USA pred siedmymi rokmi a od začiatku sa teší vysokej popularite.

Doplnkové informácie:

Nezávislý nákupný radca www.heureka.sk radí ľuďom pri nákupe tovaru cez internet. Na jednom mieste porovnáva približne milión produktov z takmer 8.250 slovenských internetových obchodov, pričom ide výrazne za hranice jednoduchého výpisu produktov a porovnania ich cien. Mesačná návštevnosť portálu predstavuje vyše 1,2 milión reálnych užívateľov, čo ho robí najnavštevovanejším porovnávačom e-shopov na Slovensku. Heureka.sk patrí do medzinárodnej rodiny porovnávačov cien Naspers, ktorá zahŕňa aj brazílsky BusCapé, juhoafrický PriceCheck, taliansky Trova Prezzi či poľský Ceneo.