Služby veľkoobchodu METRO rozšírila internetová „m-objednávka“

 

 

 

Pre zákazníkov METRO Cash & Carry SR, ktorí využívajú službu METRO Distribúcia, sa zážitok z nakupovania v tomto najväčšom slovenskom veľkoobchode opäť o krok priblížil trendu klasického online predaja. Od apríla totiž môžu využívať nový, pohodlnejší spôsob objednávania tovaru cez online objednávkový systémwww.m-objednavka.sk.

 

Tlačová správa

Bratislava 16.mája 2012

 

Slovenským delivery zákazníkom spoločnosti METRO odteraz uľahčí podnikanie systém    m-objednávka, ktorý už od konca minulého roka úspešne funguje aj v susedných Čechách. Popri doterajších možnostiach objednávania tovaru, ktorý METRO zákazníkom doručí priamo do ich prevádzky a to buď cez telefón alebo e-mailom, si teraz podnikatelia môžu tovar vybrať a objednať jednoduchšie na internetovej platforme www.m-objednavka.sk.

 

„Systém novej služby je založený na princípe internetového obchodu, aj keď my ho priamo e-shopom nenazývame. Zákazník sa jednoducho na adrese www.m-objednavka.sk prihlási pomocou svojho zákazníckeho čísla a hesla, vyberie si tovar z ponuky METRO, prípadne zo svojich predošlých objednávok, odošle objednávku a počká si na dovoz tovaru v štandardnom, vopred dohodnutom termíne,“ vysvetľuje Romana Nýdrle, Head of Corporate Communications spoločnosti METRO.

 

Online riešenie je zatiaľ určené výhradne pre zákazníkov využívajúcich službu METRO Distribúcia, je teda v súvislosti s tým viazané na minimálny mesačný obrat a objem objednávky. METRO v rámci služby METRO Distribúcia prevádzkuje flotilu viac ako 30 dodávkových automobilov. Službu rozvozu tovaru priamo do prevádzok spúšťa METRO najmä z dôvodu nárastu dopytu u svojich zákazníkov zo segmentu HoReCa (hotely, reštaurácie, kaviarne, jedálne a pod.), kde zaznamenalo viac ako 65%-tný medziročný nárast.

 

Prostredníctvom služby m-objednávka si zákazníci aktuálne môžu vybrať z kompletnej ponuky potravinárskeho sortimentu METRO, vrátane chladeného a mrazeného tovaru a zo sortimentu drogérie. Postupne však do systému pribudne aj základný výber kancelárskych potrieb, spotrebného materiálu, domácich potrieb a ďalší tovar, spolu teda budú mať zákazníci na výber z viac ako 26 000 tovarových položiek.

 

„Systém m-objednávka chápeme ako súčasť zlepšovania služieb pre našich „online ready“ zákazníkov, ktorý nám zároveň umožnil doplniť našu službu METRO Distribúcia. Systém však aj naďalej zlepšujeme a v budúcnosti  ho chceme ponúknuť aj ostatným zákazníkom METRO,“ dopĺňa Romana Nýdrle.