Tenisovým fanúšikom zasvätené tipy

Sony Ericsson a WTA ako prví v rámci globálneho športového turné vytvoria skupinu prívržencov služby foursquareTM.

Doha, 27. október 2010: Sony Ericsson dnes ako prvá značka uvádza na trh základňu pre tenisových fanúšikov v rámci rýchlo sa rozrastajúcej služby na báze lokality – foursquareTM. Stúpenci „Sony Ericsson Tennis“ budú mať prístup k exkluzívnym zasväteným tipom a odporúčaniam ohľadne najnovších „hotspotov“ v mestách, kde sa konajú turnaje WTA, pričom všetky budú dostupné prostredníctvom mobilných telefónov XperiaTM.

Počnúc šampionátom WTA v meste Doha na konci sezóny, budú môcť fanúšikovia navštevujúci udalosti WTA získavať tipy o najlepších diváckych miestach, kedy zachytiť akcie spoza scény na tréningových kurtoch a najlepšie momenty nočného života sledovaním akcie „Sony Ericsson Tennis“ v rámci služby foursquareTM. Hviezdni hráči sa taktiež zúčastnia tým, že  poskytnú svoje vlastné tipy a  zaregistrujú sa v hotspotoch. V rámci sezóny v roku 2011 by si mali fanúšikovia postrážiť príležitosť získať do svojej zbierky exkluzívne odznaky Sony Ericsson Tennis.

Stephan Croix, vicepresident a riaditeľ divízie Global Marketing Partnerships spoločnosti Sony Ericsson k tomu hovorí: „Spoločnosť Sony Ericsson veľmi teší inovácia vo forme služby foursquareTM, ktorá zmení spôsob, akým si fanúšikovia budú môcť vychutnať tenisové udalosti. Stačí ak fanúšikovia majú telefón XperiaTM a zaregistrujú si službu  foursquareTM a ihneď budú mať prístup k veľkému množstvu informácií zo zákulisia, o najlepších miestach, kde sa konajú tenisové udalosti a najpohodovejších veciach, ktoré sa tam dajú robiť.

Andrew Walker, senior viceprezident, divízia Global Marketing & Communications WTA, dodáva: „Sociálne médiá zohrávajú kľúčovú úlohu, keď pomáhajú zabezpečovať, aby fanúšikovia mali čo najlepší zážitok z turnaja. Hráči WTA už dnes majú milióny fanúšikov v rámci platforiem sociálnych médií a táto nová iniciatíva pomôže fanúšikom získať zasvätené informácie o tom, čo majú ich obľúbení hráči radi na kurte i mimo neho.“

Holger Luedorf, viceprezident, divízia Mobile & Partnerships vo foursquare, konštatuje, že  užívatelia služby chcú skúmať svet. Pre tenisových fanúšikov sú zariadenia Sony Ericsson ideálnou platformou, ktorá príslušný zážitok obohacuje o včasné informácie o ich obľúbených hráčoch a turnajoch, ktoré sa konajú v ich meste.“