Tesco mobile vlani zdvojnásobil počet zákazníkov

 

 

BRATISLAVA, 15. február 2012 – Rodinný mobilný operátor Tesco mobile vlani zdvojnásobil počet svojich aktívnych zákazníkov.      K 31. decembru 2011 ich evidoval už vyše 58 tisíc. Tržby operátora vlani narástli o 78,5 %.

 

 

 

„Tesco mobile má za sebou mimoriadne úspešný rok. Naše portfólio sme doplnili už aj o ponuku paušálnych služieb a dátových služieb. Rast tržieb a najmä zákazníckej bázy svedčí o tom, že zákazníci vedia o našej ponuke, a čoraz viac ich navštevuje aj naše predajné miesta. Aj v aktuálnom roku chceme pokračovať v nastavenom trende a zároveň si udržať spokojnosť zákazníkov, ktorá je druhá najvyššia spomedzi všetkých mobilných operátorov,“ uviedla marketingová manažérka Tesco mobile Alexandra Grič.

 

 

Rodinný mobilný operátor Tesco mobile v minulom roku zdvojnásobil počet svojich aktívnych zákazníkov, keď ich k 31. decembru 2011 evidoval už viac ako 58 tisíc. Stovky z nich si do Tesco mobile zároveň preniesli svoje telefónne číslo. Dátový balíček si od štartu ponuky, teda len od 23. novembra 2011 do konca minulého roka, aktivovali tiež stovky zákazníkov.

 

Výrazný rast zaznamenal Tesco mobile aj vo výnosoch, ktoré oproti predchádzajúcemu roku vzrástli o 78,5 %. K poslednému decembrovému dňu tak dosiahli viac ako 3 mil. €. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) je v porovnaní s minulým rokom stabilný na úrovni 6,7 €.

 

Mobilné služby Tesco mobile si zákazníci môžu aktivovať už na 116 predajniach hypermarketov a obchodov Tesco vrátane 8 oddelení Tesco telefóny v predajniach formátu Extra a v predajných stánkoch Tesco mobile. Na základe nezávislého prieskumu zaznamenal rodinný operátor Tesco mobile druhú najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov. Najspokojnejší boli respondenti s cenami a poskytovaním výhodných služieb.