Zľavomat.sk zvýšil obrat v prvom polroku o pätinu

Ľudia na Zľavomat.sk kupovali najviac záhradné tuje, zážitky a pizzu
Najväčší zľavový portál na Slovensku Zľavomat.sk si aj v tomto roku upevnil pozíciu na trhu. Podľa štatistiky zliav agregátora bajaja.sk je Zľavomat.sk za prvý polrok lídrom v tržbách aj v počte predaných kupónov. Podľa agregátora zľavy.sme.sk je podiel Zľavomat.sk na trhu v druhom štvrťroku 34,08 percenta, čo je štvorpercentný nárast oproti prvému kvartálu.

 

 

„Obrat Zľavomat.sk narástol medziročne v prvej polovici tohto roka o vyše 20 percent. Za prvý polrok sme predali viac ako 320-tisíc kupónov, pre zákazníkov sme pripravili 3 400 ponúk a vyše 800 módnych kampaní. Na slovenský trh sme priniesli desiatky nových módnych značiek, ktoré u nás zatiaľ nie sú etablované a nemajú kamenné predajne,“ povedal Tomáš Sroka, riaditeľ portálu Zľavomat.sk, ktorý patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group.

Podľa neho budú v budúcnosti rásť najmä nákupy cez smartfóny a tablety. ,,Nový trend dokazujú už aj tohtoročné výsledky: za prvý polrok vzrástol medziročne obrat predaja cez smartfóny a tablety až štvornásobne! Dôvodom je najmä rastúca penetrácia smarttechnológií medzi spotrebiteľmi a zvyk vo voľnom čase aj online nakupovať, a  to kdekoľvek – napríklad vo vlaku, v autobuse, na dovolenke či pri čakaní na priateľov. Preto plánujeme ešte viac v druhom polroku zlepšiť našu aplikáciu s posilnením lokálnych ponúk a vyjsť tak zákazníkom v ústrety,“ dodal T. Sroka.

 

Najväčším prekvapením v prvom polroku 2014 bol opäť rekordný predaj tují do záhradky – celkovo si Slováci cez Zľavomat.sk kúpili 11 643 ks tují, čo je historicky najpredávanejšia zľava na celom slovenskom zľavovom trhu. Prekvapením bol aj rekordný predaj nového zážitku – vstupu do 5D kina v piatich mestách Slovenska (10 703 ks) v najväčších nákupných centrách.

 

„Výrazne sa však rozbehlo cestovanie – najmä nové last minute pobyty a rodinné dovolenky v Chorvátsku, kde zákazníkom pomáhame s rezerváciou. Hitom boli aj estetické medicínske zákroky – plastika viečok, zväčšovanie pŕs a laserová operácia očí a zážitky rôzneho druhu – od vstupov do akvaparkov až po návštevu bratislavského UFO,“  dodal T. Sroka.

 

Plánom spoločnosti je podľa neho v druhej polovici roka zákazníkom predstaviť novú mobilnú aplikáciu, väčší výber last minute pobytov a nové zážitky.

 

Najpredávanejšie zľavy za prvý polrok 2014:

 

  1. Tovar: záhradné tuje (11 643 ks)
  2. Jedlá:  pizza v Košiciach (3 297 ks)
  3. Pobyt: wellness pobyt v Dependance Grand hotela Permon**** Permoník, Vysoké Tatry (635 ks)
  4. Zážitky, zábava: 5D kino (10 703 ks)