Reklama

Funkčný spotrebič: Tipy, ako si sami predĺžite životnosť vašej práčky

Väčšina z nás pri kúpe domácich spotrebičov dúfa, že budú dlho a správne fungovať. Niekto má na to šťastie a v priebehu ich používania nevznikajú žiadne problémy, zatiaľ čo u druhého sa jednotka pokazí v prvých rokoch služby. Často si ale neuvedomujeme, že problém nemusí byť v samotnom výrobku, ale v nás samotných.

10. októbra 2021

iPhony za 1€ a zaručené spôsoby zarobenia z domu. Všetko sú to podvody, viete ako fungujú?

Stačí zopár nerozvážnych kliknutí a prídete o všetky svoje peniaze.

15. januára 2019

Logitech zmenil logo aj celkový vizuál

Redizajn značky Logitech priniesol nové logo, korporátnu identitu aj vizuál spotov. Zmena nastáva v čase, kedy sa Logitechu skutočne darí a pripravuje celkom nové kategórie produktov.   Oficiálne vyjadrenie spoločnosti Logitech: Spoločnosť Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) dnes odhalila najväčšiu transformáciu svojej značky v histórii. Aj keď je Logitech technologická spoločnosť, do centra pozornosti teraz […]

8. júla 2015

Huawei bude mať na Pohode športovú zónu

Ak sa pripravujete na festival Pohoda (9.7. – 11.7.2015), nepochybne tak robíte nielen kvôli hudbe. Na festivale môžete za pár dní stihnúť aj prednášky, diskusie, rôzne hry a súťaže. Okrem iných sa na Pohode objaví aj stánok značky Huawei, ktorá bude okrem športovej zóny ponúkať aj súťaž o smartfón Huawei P8. Nižšie si môžete prečítať oficiálnu […]

6. júla 2015

Telekom launchuje európsku kampaň s impozantným vizuálom

Deutche Telekom sa chce stať v Európe lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb a tomuto zámeru prispôsobuje aj svoje reklamné kampane. Tá najnovšia je mimoriadne pôsobivá nielen kreatívou, ale aj samotným vizuálom. Má takmer filmovú výpravu a osloví národy naprieč celým starým kontinentom.   Ústrednou témou kampane je spájanie dominánt jednotlivých krajín Európy do tesnej blízkosti, […]

24. júna 2015

Úžasná kampaň na Sonos bez použitia 3D grafiky

Audiotechnika Sonos patrí medzi to najlepšie, čo môžete za svoje peniaze dostať v bežnom komerčnom predaji. Produkty tejto značky sú nielen technicky vyspelé a produkujú skvelý zvuk, vynikajú aj krásnym dizajnom. To sa snažili zdôrazniť tvorcovia jednej z kampaní tejto značky. O kampaň sa postarala spolupráca dvoch agentúr – Serial Cut a Paloma Rincón. Na […]

7. decembra 2014